6 najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów

Każda współpraca zaczyna się od rozmowy. Sprawdź, o co najczęściej pytają nasi klienci na początku i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie. Odpowiedzi na pytania opracował Mateusz Maśluszczak, Kierownik Działu Wdrożeń w Polsystem. Jakie są opcje personalizacji systemu Rejestracji Czasu Pracy? Dopasowanie systemu może przebiegać na wielu poziomach. Począwszy od doboru modułów i funkcji […]

Każda współpraca zaczyna się od rozmowy. Sprawdź, o co najczęściej pytają nasi klienci na początku i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie. Odpowiedzi na pytania opracował Mateusz Maśluszczak, Kierownik Działu Wdrożeń w Polsystem.


Jakie są opcje personalizacji systemu Rejestracji Czasu Pracy?

Dopasowanie systemu może przebiegać na wielu poziomach. Począwszy od doboru modułów i funkcji poprzez ustawienia, parametry i ścieżki a skończywszy na widoku aplikacji. Ponadto dzięki posiadaniu własnego produktu i zasobów programistycznych, nie rzadko dopisujemy do systemów nowe funkcje na życzenie klienta. Możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy w stanie dostarczyć rozwiązanie szyte na miarę.

Czy system spełnia wymogi zgodności z obowiązującymi przepisami?

Nasz system posiada wiele parametrów i ustawień, dzięki którym może działać zgodnie z przepisami prawa. Dodatkowo posiada funkcje walidujące poprawność planowania i rozliczeń.

Jakie są mechanizmy zabezpieczające dane w systemie Rejestracji Czasu Pracy oraz Kontroli Dostępu?

W projektowaniu naszych rozwiązań zwracamy szczególną uwagę na wysoki poziom bezpieczeństwa. Oferujemy ochronę danych na kilku poziomach, od zabezpieczeń w bazie danych, przez kopie zapasowe, po logi i same urządzenia.

Dostęp do kluczowych danych jest chroniony, a ich przesył jest szyfrowany, co zapewnia ich bezpieczeństwo przed zagrożeniami, takimi jak cyberataki czy nadużycia.

Czy możliwa jest integracja systemów RCP oraz KD z istniejącymi systemami kadrowo-płacowymi, ERP lub innymi aplikacjami używanymi w firmie?

Tak, nasz system posiada wiele narzędzi umożliwiających integracje. Niektóre standardowe są już wbudowane w system, inne piszemy indywidualnie.

Modele integracji mogą być różne, automatyczne lub ręczne, poprzez pliki API lub bazę danych. W przypadku indywidualnych integracji zakres danych i sposób jest dopasowywany do konkretnych potrzeb.

Jak długo trwa wdrożenie systemu i jakie są wymagania dotyczące zaangażowania zespołu?

Czas wdrożenia zależy w dużej mierze od zakresu projektu. Najprostsze wdrożenia trwają około 3 tygodni, podczas gdy większość systemów wdrażanych przez nas zajmuje od 3 do 6 miesięcy.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze systemu rejestracji czasu pracy?

Wybierając system rejestracji czasu pracy, warto zwrócić uwagę na kilka kluczowych aspektów: możliwość integracji z istniejącymi systemami (np. kadrowo-płacowymi), elastyczność w dostosowywaniu do potrzeb firmy, szybki dostęp do danych oraz funkcji (aplikacje mobilne, powiadomienia), poziom bezpieczeństwa oraz kompleksowość rozwiązania.

Istotne są także dostępność wsparcia technicznego oraz możliwość rozbudowy systemu o dodatkowe funkcje, takie jak kontrola dostępu czy zdalna awizacja.

Dane rejestracyjne:
NIP: 894-298-81-97
Regon: 020245909
KRS: 0000248510
Numer koncesji MSWiA: L-0259/16
Polityka prywatności
POLSYSTEM SI Sp. z o.o., s.k.a.
ul. Ukraińska 4D
54-401 Wrocław, Woj. Dolnośląskie
Adres ogólny: biuro@polsystem.pl
zapytanie@polsystem.pl
tel. +48 (71) 7837890
tel. +48 692 430 193
Dołącz do newslettera