Wysoka jakość usług i rozwiązań Polsystem została doceniona przez Grupę dormakaba. Obie firmy zakończyły pierwsze wspólne wdrożenie. W wymagających czasach warto liczyć na sprawdzonych partnerów.
Pewne w biznesie są podatki, inflacja oraz fakt, że czas to pieniądz. W każdej branży do kluczowych czynników rentowności należy koszt wynagrodzeń. Skuteczną metodą jego optymalizacji jest oprogramowanie Polsystem. Zostało stworzone do rejestracji i analizy czasu pracy personelu. Firma z Wrocławia ma 30 lat doświadczenia. Dziś należy do liderów polskiego rynku we wdrażaniu własnych systemów rejestracji czasu pracy (RCP), kontroli dostępu (KD) i obsługujących je urządzeń.
Grupa dormakaba specjalizuje się w wysokiej klasy systemach zabezpieczeń oraz kontroli dostępu. Jest jedną z trzech największych na świecie firm w tej branży. To spółka o szwajcarsko-niemieckim kapitale, a jej korzenie sięgają 1862 roku.
Na obecnym etapie współpraca obu firm na polskim rynku objęła obszar ewidencji czasu pracy. Polsystem opracował integrację własnego systemu z terminalami dormakaba (za pośrednictwem platformy B-COMM). Polega to na zasilaniu bazy systemu rejestracji czasu pracy Polsystem danymi z czytników dormakaba. Polsystem jest jedynym certyfikowanym partnerem dormakaba w Polsce oferującym takie rozwiązanie. Urządzenia dormakaba będą stanowić wzbogacenie oferty Polsystem.
– Obecne czasy stawiają nowe wyzwania przed branżą IT. Nawiązanie współpracy Polsystem z tak renomowaną marką jak dormakaba odzwierciedla wysoki poziom rozwiązań naszych programistów dla przemysłu i biznesu. Rejestracja czasu pracy, kontrola dostępu oraz branża „security” stanowią kolejne sektory, w których polskie przedsiębiorstwa są cenionymi partnerami podmiotów o zasięgu międzynarodowym – powiedział Dariusz Abramek, Prezes Zarządu Polsystem.
Na dalszym etapie współpracy planowana jest integracja oferty dormakaba i Polsystem w kolejnych obszarach, m.in. kontroli dostępu. Informacje o szczegółach zostaną przekazane w osobnym komunikacie.