Współczesny HR to już nie tylko kadry i płace — to strategiczne centrum każdej nowoczesnej firmy. Doskonałym przykładem jest Notino, które od początku działalności w Polsce postawiło na nowoczesne rozwiązania HR, wdrażając systemy Polsystem, by budować najwyższy standard obsługi zarówno dla pracowników, jak i działu HR.
– Chcieliśmy, aby nasze procesy HR były spójne, efektywne i przyjazne. Decyzja o wdrożeniu rozwiązań Polsystem zapadła już na starcie — to świadomy krok, by od początku działać na najwyższym poziomie organizacyjnym – podkreśla Joanna Walczak, HR Director Notino.
Co wdrożyliśmy wspólnie z Notino?
- System Rejestracji Czasu Pracy – umożliwia precyzyjne ewidencjonowanie godzin pracy pracowników – od wejść i wyjść, przez przerwy, po nadgodziny i absencje. Wspierany narzędziem webowym WebInfo. Integruje się z systemami kadrowo-płacowymi, automatyzując rozliczenia oraz wspierając zgodność z przepisami Kodeksu Pracy.
- Portal pracowniczy WebInfo –internetowa aplikacja wspierająca codzienną organizację pracy – umożliwia pracownikom samodzielny dostęp do informacji o czasie pracy, urlopach, grafikach czy wnioskach (np. o delegacje, nadgodziny, pracę zdalną), a kierownikom pozwala na sprawne zarządzanie tymi procesami. System jest częścią RCP i znacząco odciążając działy HR oraz kadry kierownicze poprzez automatyzację i dostępność danych w czasie rzeczywistym.
- Moduł E-Kierownik – część aplikacji WebInfo, która umożliwia kadrze kierowniczej zarządzanie pracownikami – od planowania grafików i urlopów, przez akceptację wniosków, po rozliczanie czasu pracy i nadgodzin. Dostępna przez przeglądarkę internetową będący częścią systemem RCP i usprawnia komunikację na linii kierownik–pracownik–HR.
– Notino to przykład firmy, która świadomie poszukiwała rozwiązań, które będą wsparciem w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa od pierwszych dni jego działalności. Nasze technologie pomogły im poukładać procesy, zyskać kontrolę i uwolnić potencjał zespołu HR do działań strategicznych – Mateusz Maśluszczak, kierownik Działu Wdrożeń w Polsystem. – Wspólnie z p. Joanną oraz jej zespołem postawiliśmy na rozwiązania, które nie tylko odciążają HR, ale też budują pozytywne doświadczenia pracowników. Kluczem było połączenie technologii z empatią i zrozumieniem realnych potrzeb organizacji.
Efekty? Spójna komunikacja, mniej operacyjnych zadań i więcej czasu na realne wsparcie pracowników.